29.09.2010

MERE FRA UGG


Classic short i chocolate. Fra før har vi den i sort og chestnut. 


Bailey Button i grå.


Classic Tall i chestnut.


For den som vil litt opp i høyden, har vi fått inn en ny modell med kilehæl som heter Joslyn i fargen chestnut.


Adirondack er den ultimate vinterskoen, med gortex membran som tåler all slags vær. Denne kommer også i sand i løpet av oktober.

Tøflene til UGG er rett og slett uunværelige. Cozy kniti grått og krem er en slip-inn tøffel, mens Dakota i Tobakk er mere som en mokasin. Og det er faktisk i ferd med å bli ganske kaldt.


Vi har også tøfler og sko for de minste. Tøffelen er med ordentlig såle.


Bogart har også fått inn UGG for herre. De har både vintersko, og tøfler. Det er jo ett godt tips med tanke på både farsdag og julegave.

5 kommentarer:

  1. Hva er prisen på classic short i chestnut? :-)

    SvarSlett
  2. De koster kr. 1900,-. Det samme for Bailey Button.

    Susanne

    SvarSlett
  3. Hva koster tøflene? :)

    SvarSlett
  4. Cozy knit koster kr.1100,- og Dakota kr. 1200,-.

    Susanne

    SvarSlett
  5. Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg disse. Men jeg vet ikek om jeg burde kjøpe de i 1 str mindre? eller samme str som jeg bruker i vanligvis ? http://www.victoriassecret.com/ss/Satellite?pagename=vsdonlineshop/vsdEditFromViewBag&namespace=shoppingBag-editProduct&origin=viewBag.jsp&event=link.productEdit&from=viewBag

    håper på svar takk ;D

    SvarSlett